Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Κουλουράκια πορτοκαλιού νηστίσιμα.


Υλικά
  1. 1 ποτήρι νερού χυμός πορτοκάλι (φρέσκος στυμμένος με τα χεράκια σας)
  2. 1 ποτήρι νερού λάδι (εγώ το κάνω με ελαιόλαδο, άλλοι το κάνουν με σπορέλαιο)
  3. 1 ποτήρι νερού ζάχαρη
  4. 1 κ.σ κανέλλα σκόνη
  5. 1 κ.γ. σόδα
  6. 1/2 ποτήρι του κρασιού κονιάκ (εγώ συνήθως βάζω λικέρ απο τα σπιτικά μου)
  7. αλεύρι όσο πάρει (συνήθως παίρνει περίπου 3/4 του κιλού) (καλό είναι να διαλέξετε αλεύρι που κάνει για κουλουράκια)
Εκτέλεση

Ρίχνουμε σε λεκανίτσα με την σειρά το πορτοκάλι, το λάδι, την ζάχαρη, την κανέλλα, την σόδα και το κονιάκ. Προσθέτουμε το αλέυρι σιγά σιγά ελέγχοντας τη ζύμη να μη γίνει σφιχτή.
Ζυμώνουμε και πλάθουμε σε ότι σχήμα θέλουμε.
Αλείφουμε το ταψί με λάδι και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 30' περίπου. (Εγώ στρώνω λαδόκολλα στο ταψί μου και κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά με το λάδωμα. Επίσης οι βαθμοί και ο χρόνος ψησίματος εξαρτώνται πάντα απο το φούρνο μας. Αν έχετε καινούργιο φούρνο, σας συστήνω να διαβάσετε τις οδηγίες του όσον αφορά το ψήσιμο, αλλιώς ακολουθείτε τη συνταγή αλλά καλό είναι να ελέγχετε πάντα γιατί "παίζει" ο χρόνος, μη σας ψηθούν πολύ!


Καλή επιτυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου