Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Οι πολυαγαπημένοι κουραμπιέδες...

Η συνταγή αυτή δίνει 18 μισοφέγγαρα.

Υλικά
  • 300γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις (= 2+3/4 φλυτζ.τσαγιού)
  • 150γρ φρέσκο βούτυρο
  • 2 βανίλιες
  • 60 γρ.άχνη ζάχαρη (= λίγο λιγότερο απο 1/2 φλυτζ.τσαγιού)
  • 100γρ αμύγδαλα άψητα ή ξεφλουδισμένα (όπως προτιμάει ο καθένας)
  • 40γρ ΄άχνη ζάχαρη ανακατεμένη με 2 βανίλιες για το πασπάλισμα
Εκτέλεση

Χτυπάμε το βούτυρο με την άχνη για 20-25 λεπτά μέχρι να αφρατέψουν. Προσθέτουμε τις βανίλιες, το αλεύρι και τα αμύγδαλα ανακατεύοντας απαλά. Ζυμώνουμε πολύ καλά μέχρι η ζύμη να είναι ευκολόπλαστη. Φτιάχνουμε τα μισοφέγγαρα και τα απλώνουμε σε βουτυρωμένο ταψί. Τα ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 25 λεπτά περίπου. Εγώ τα ψήνω στη μέση του φούρνου.
Τα τοποθετούμε σε πιατέλα και πασπαλίζουμε καλά με την άχνη-βανίλια.

Το ευτύχημα είναι πως αυτή η συνταγή αρέσει πολύ σε όσους τη δοκιμάζουν .
Το θέμα είναι πως έχω βρει το μπελά μου γιατί περιμένουν κι άλλοι στη σειρά να τους τα φτιάξω εγώ! (βλέπε μαμά....--> "πότε θα μου φέρεις κουραμπιέδες;")

Ορίστε Άσπα, την έβαλα τη συνταγή.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου